Nie otrzymałem zamówionego towaru, co jest tego powodem?

Sporadycznie zdarza się, że zamówione produkty nie docierają do naszych klientów. Oto najczęstsze powody tych niemiłych dla stron transakcji sytuacji.

- Błędnie podany adres. Niestety ale nieuwaga, roztargnienie, czasowy pobyt pod nowym adresem może być i bywa najczęstszym powodem braku dostawy i zwrotu przesyłki. Prosimy o dokładne wypełnianie adresu dostawy, podanie prawidłowego kodu, nazwy ulicy, numeru domu i mieszkania. W przypadku dostaw kurierskich niezwykle ważny jest nie tylko prawidłowy numer telefonu komórkowego ale również odbiór połączeń z nieznanych lub zastrzeżonych numerów telefonów.

- Awiza pocztowe to prawdziwa zmora. Listonosze nie mają obowiązku dostarczania przesyłek listowych. Awizowanie jest standardem ale informacje o tym, że przesyłka została awizowana nie zwsze trafia do skrzynki pocztowej. 

- Wybór najtańszych form dostawy. Zwykłe listy w tym listy priorytetowe czasami dostarczane są z dużym opóźnieniem i bywa również, że nie docierają do adresatów. To oczszędność obarczona ryzykiem. Proszę pamiętać o tym, że przesyłek nierejestrowanych nie można zareklamować. Nie ma możliwości udowodnienia przewoźnikowi, że zostały niedostarczone i wymagać od sprzedawcy ponownej dostawy towaru. Informujemy o tym przed wysyłką i sugerujemy możliwość zmiany formy dostawy.

- Zaginięcie przesyłki. Niezwykle rzadko zdarza się, że prawidłowo zaadresowana i nadana, zarejestrowana przesyłka nie dociera do odbiorcy. W takiej sytuacji nie pozostaje nic innego jak reklamacja przesyłki a po jej rozpatrzeniu oczekiwanie na ponowną dostawę. Prosimy o zrozumienie, że nie mamy możliwości przyspieszenia procedur reklamacyjnych. Reklamację możemy złożyć 14 dni roboczych po nadaniu przesyłki a odpowiedź otrzymujemy nawet po 30 dniach roboczych od jej złożenia.

- Brak towaru. Prowadzimy jednocześnie sprzedaż w sklepie stacjonarnym, internetowym i na portalu aukcyjnym, pomimo odświeżania stanów magazynowych i uaktualniania rezerwacji co 15 minut, sporadycznie dochodzi do sytuacji przypisania produktu więcej niż jednemu klientowi. Staramy się natychmiast informować telefonicznie klientów o zaisniałej sytuacji. Niestety nie zawsze udaje nam się nawiązać kontakt. Prosimy w takich sytuacjach o wyrozumiałość i podawanie w danych kontaktowych aktywnych numerów telefonów.

- Brak kontaktu. Zdarza sę, że przed wysyłką towaru staramy się nawiązać kontakt z kupującym, brak tej możliwości może spowodować wstrzymanie lub rezygnację z realizacji zamówienia.

- Przeoczenie wpłaty. Niestety takie sytuacje, za które ponosimy pełną odpowiedzialność, również sporadycznie mają miejsce. Pomimo szczególnej uwagi nie zawsze udaje nam się uniknąć tego błędu a zdarza się, że bankowe wsteczne księgowania umieszczeją wpłaty klientów na dalekich sprawdzonych już przez obsługę pozycjach.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij