Odbieranie paczek z paczkomatu 24/7

 

 

Jakie warunki muszę spełnić, aby odebrać paczkę z Paczkomatu 24/7?

 

 

Aby odbierać paczki z Paczkomatu 24/7 należy założyć sobie konto na stronie www.paczkomaty.pl, podając dane kontaktowe oraz wskazując Paczkomat 24/7,  z którego będzie się odbierało przesyłki.

 


Czy muszę się rejestrować, by móc odbierać paczki z Paczkomatów 24/7?


 

Aby móc korzystać z usługi Paczkomaty 24/7, w tym odbierać paczki, trzeba założyć konto na stronie www.paczkomaty.pl.

 

 

Co mogę odbierać przez Paczkomat 24/7?

 

 

W Paczkomacie 24/7 odbierać można wszystkie przedmioty, których nadawanie nie jest zabronione przepisami prawa lub wewnętrznym regulaminem. Wszystkie szczegóły, dotyczące przesyłek znaleźć można w regulaminie, który dostępny jest na stronie www.paczkomaty.pl.

 

 

Jak się dowiem, że mogę odebrać paczkę z Paczkomatu 24/7?

 

 

W momencie włożenia paczki do Paczkomatu 24/7 przez kuriera InPost system informatyczny wyśle powiadomienie SMS-em i e-mailem z informacją, że paczka oczekuje na odbiór. Informacje zawierać będą numer przesyłki, numer Paczkomatu 24/7, adres paczkomatu oraz kod odbioru potrzebny do odebrania paczki.


 

Ile jest czasu na odebranie paczki od momentu otrzymania powiadomienia o jej doręczeniu do Paczkomatu 24/7?

 

 

Od momentu włożenia paczki do skrytki w Paczkomacie 24/7 paczka oczekuje na odbiór przez 3 dni. Po tym okresie przesyłkę będzie można odebrać w najbliższym Oddziale InPost przez 11 dni. Listę oddziałów InPost, z których można odebrać i w których można nadać paczki znajdziesz tutaj.

 

 

Czy dostanę przypomnienie o odbiorze paczki?

 

 

InPost prześle przypomnienie SMSem i e-mailem po drugim dniu roboczym od momentu doręczenia paczki do Paczkomatu 24/7.

 

 

Kiedy przesyłki są przekazywane z powrotem do Nadawcy?

 

 

Paczki przechowywane są w Paczkomacie 24/7 przez okres 3 dni. Po tym okresie przez kolejnych 11 dni są do odbioru w Oddziale InPost, a następnie przekazywane są do nadawcy.

 

 

Otrzymałem/-am e-maila z wiadomością, że moja przesyłka została zarejestrowana. Minęły 2 dni a przesyłki nie otrzymałem/-am.

 

 

Wygenerowanie/przygotowanie etykiety na paczkę nie jest równoznaczne z fizycznym nadaniem paczki. Jest to wyłącznie informacja, że nadawca przygotował przesyłkę i jest ona gotowa do wysyłki. Czas 2 dni roboczych na dostarczenie przesyłki do Paczkomatu 24/7, liczy się od fizycznego przekazania przesyłki do Oddziału InPost i zarejestrowaniu jej w systemie śledzenia przesyłek.

 

 

Dlaczego nie otrzymałem/-am powiadomienia SMS/E-mail o dostarczeniu przesyłki ?

 

 

Brak wiadomości SMS o dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu 24/7 może wynikać z błędnego podania numeru telefonu. Brak e-mail może być spowodowane tym, że Twoja poczta elektroniczna pomyłkowo zaliczyła go do spamu. Jeżeli tak się stało, poinformuj nas o tym, pisząc na adres: pomoc@paczkomaty.pl  opisując krótko zaistniałą sytuację (podaj Paczkomat 24/7, który wybrałeś, datę zdarzenia etc). Jeżeli brak komunikacji wynikał z błędnego numeru telefonu dokonaj jego edycji, logując się do swojego profilu na stronie www.paczkomaty.pl.

Kod odbioru paczki z Paczkomatu można odzyskać równiez logując się do Managera Paczek. Należy wybrać zakładkę Do Ciebie po lewej stronie aplikacji. Następnie należy zaznaczyć paczkę (podświetlic ją). Napis odzyskaj kod zmieni kolor z czerwonego na czarny. Należy wybrać przycisk Odzyskaj kod i w okienku pojawi się numer paczki i kod otwarcia. 

Jeśli to nie przyniesie rezultatu należy skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem 0801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 012 619 98 99 (dla telefonów komórkowych). Infolinia czynna jest w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij