Paczkomaty

 

 

Paczkomaty 24/7 to system skrytek pocztowych, podobnych w obsłudze do bankomatów, w których możliwy jest odbiór przesyłki o dowolnej, dogodnej dla adresata porze, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Osoba kupująca towary przez Internet – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu 24/7 - otrzyma powiadomienie SMS i e-mail z kodem odbioru. Na panelu Paczkomatu 24/7 należy wpisać numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, aby skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzyła się.

Odbiór zakupów dokonanych on-line możliwy jest 24h/7, bez kolejek, w dowolnym czasie i dogodnej lokalizacji.

 

 

Zalety paczkomatów:

 

 

wygodne odbieranie paczek z paczkomatów bez oczekiwania w kolejce, zbędnych dokumentów, takich jak awizo, czy dowód osobisty

 

dostępność paczkomatów 24h/7 – niezależność od kurierów, czy godzin otwarcia punktów pocztowych, samodzielne decydowanie o porze i lokalizacji odbioru paczki 

 

doręczenie przesyłki do Paczkomatu 24/7 w ciągu 2 dni roboczych od dnia nadania

 

powiadomienie o oczekującej paczce w Paczkomacie 24/7 w formie wiadomości e-mail i SMS

 

atrakcyjna cena usługi - koszty przesyłki już od 6,99 zł brutto

 

stały monitoring kamer wideo, gwarantujący bezpieczeństwo przesyłek w Paczkomatach 24/7

 

 

Paczkomaty 24/7 to innowacyjne rozwiązanie korzystne nie tylko dla Klientów, ale również dla sklepów internetowych. Nowa usługa gwarantuje podmiotom gospodarczym, oferującym zakupy on-line, szybki i wygodny odbiór paczek przez ich Klientów przy zachowaniu konkurencyjnej ceny. Podkreśla jednocześnie elastyczność i innowacyjność e-sklepu, który wprowadza nowoczesne rozwiązania będące ułatwieniem dla konsumentów.

 

 

Każdy paczkomat składa się z 76 skrytek w 3 rozmiarach. Podstawową usługą, świadczoną w zakresie projektu Paczkomaty 24/7, jest odbiór paczek. Usługi dodane obejmują ponadto płatne ubezpieczenie przesyłki oraz opcję odbioru paczki za pobraniem.

 

 

W ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w paczkomacie. Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem, że paczka jest już w skrytce i będzie miał 3 dni na odebranie przesyłki. Będzie mógł to zrobić o dowolnej porze dnia czy nocy.

Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym będzie dostarczona paczka, Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciagu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu 24/7, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na jego koszt, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki.

 

Lista oddziałów InPost, z których można odebrać paczki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij