Usługi pocztowe InPost

Szanowni Państwo, informujemy że wszystkie przesyłki listowe i paczki (o wadze nie przekraczającej 5 kilogramów i wymiarach, gdzie suma długości, wysokości oraz szerokości nie przekracza 900 mm, przy czym największy z wymiarów nie przekracza 610 mm) wysyłane do odbiorców podających miejsce dostawy w którym znajduje się punkt pocztowy InPost nadajemy za pośrednictwem tego operatora pocztowego.

 


O firmie InPost


 

InPost Usługi Pocztowe jest największym niezależnym operatorem pocztowym o zasięgu ogólnopolskim, należącym do grupy kapitałowej Integer.pl, notowanej od 2007 roku na GPW. InPost świadczy usługi pocztowe na skalę ogólnokrajową od listopada 2006 roku w obszarze przesyłek o masie powyżej 50 g.

InPost dysponuje własnym zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu. Obecnie spółka posiada swoje przedstawicielstwa w wielu miastach na terenie całej Polski. Zgodnie ze strategią rozwojową, w 2009 roku firma będzie obecna na terenie całego kraju - w 230 miastach Polski przez sieć 900 Punktów Obsługi Klienta. Cele strategiczno-rozwojowe InPost zakładają ponadto wprowadzanie 5 nowych usług rocznie. Docelowo - w 2009 roku - spółka będzie dysponować paletą 15 produktów z branży pocztowej i wprowadzi obsługę przesyłek międzynarodowych. Wśród nowych usług znajdą się także: paczka pobraniowa czy usługi ukierunkowane na e-handel.

W I kwartale 2009 roku firma InPost rozpocznie pilotażowe działania związane z uruchomieniem nowej, rewolucyjnej na polskim rynku usługi kurierskiej „Wyślij/odbierz paczkę przez paczkomat”. Jest to innowacyjne na skalę światową rozwiązanie, umożliwiające nadanie przesyłki znając wyłącznie adres e-mail odbiorcy. Adresat rejestruje się w systemie podając w/w adres i wskazuje paczkomat, do którego trafiać będą paczki do niego wysyłane. Z uwagi na dynamiczny rozwój e-handlu w Polsce i obiecujące prognozy jego rozwoju usługa dedykowana będzie przede wszystkim  osobom nabywającym towary w internecie.

InPost jest laureatem XVIII edycji konkursu TERAZ POLSKA.

Firmę nagrodzono w kategorii Najlepsze Usługi za całokształt działań prowadzonych na rynku pocztowym.

 

 

 

 

Monitorowanie przesyłki

 


Zakładamy, że możliwość szybkiego sprawdzenia gdzie znajduje się przesyłka stanowi jeden z kluczowych atrybutów przy wyborze przewoźnika zarówno dla nadawcy jak i odbiorcy przesyłki. W przypadku paczek jak i listów poleconych ekspresowych jedynie InPost daje takie techniczne możliwości przy zachowaniu atrakcyjnej ceny za wykonywane usługi pocztowe.


 

Jak znaleźć swoją przesyłkę?

 


W chwili nadania przesyłki wysyłamy wszystkim naszym klientom informację e-mail zawierającą numer przesyłki. Pozostaje na stronie InPost wpisać unikatowy numer by sprawdzić gdzie się znajduje.

 


 

Punkty pocztowe InPost

 


Zachęcamy do tego by sprawdzić gdzie znajdują się punkty pocztowe InPost, wiedza ta przyda się w przypadku awizacji przesyłki i chęci lub konieczności osobistego jej odbioru. Będą również wiedzieli Państwo jeszcze przed nadaniem przez nas przesyłki jakiego przewoźnika wybraliśmy do jej dostarczenia.

 

 

 

 

Reklamacje

 


Mamy nadzieję, że będą Państwo zadowoleni z usług świadczonych przez InPost, gdyby jednak stało się inaczej, przesyłka dotarła ze znacznym opóźnieniem, była uszkodzona lub niekompletna, prosimy skontaktować się z nami oraz wypełnić stosowny formularz.

 

 

Ceny przesyłek

 


Przy wyborze przewoźników staramy się by byli Państwo zadowoleni zarówno z jakości świadczonych przez nich usług jak i wysokości pobieranych opłat. Informujemy Państwa, że na końcową cenę usługi składa się zarówno opłata za nią pobierana jak i koszt opakowania i robocizny.

 

 

Życzymy Państwu udanych zakupów i szybkich, bezproblemowych realizacji zamówień.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij