Jak długo będę czekać na dostawę zamówionego towaru?
Jak długo będę czekać na dostawę zamówionego towaru?
Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na powyższe pytanie. Składa się na to kilka czynników a bardzo dużo zależy od wybranej przez Klienta opcji dostawy.
Jako sklep z dużym doświadczeniem, dysponujący zapleczem logistycznym, umowami z przewoźnikami i przede wszystkim oferujący produkty będące na stanie magazynowym jesteśmy w stanie zagwarantować naszym Klientom wysyłkę w czasie do 24h w dni robocze.
Przesyłki kurierskie, do paczkomatów, listy polecone priorytetowe i paczki priorytetowe Poczty Polskiej dostarczane są w czasie od 24 do 48 godzin w dni robocze. Opóźnienia są sporadyczne i mogą występować w okresach świątecznych i wakacyjnym dlatego w tym czasie odradzamy zakupy na "ostatnią chwilę".
Dostarczenie zwykłych przesyłek a w szczególności listów nierejestrowanych w tym priorytetowych może trwać nawet do kilku dni.
Listy nierejestrowane nie są ewidencjonowane i Poczta Polska nie ponosi odpowiedzialności w przypadku ich niedostarczenia do adresata. Nadawca jak i odbiorca nie ma możliwości reklamowania listu w przypadku jego zagubienia jak i kradzieży zawartości.
Takie przypadki zdarzają się bardzo rzadko ale uprzedzamy o istnieniu takiego ryzyka ponieważ w przypadku zaistnienia takiej sytuacji nie ma możliwości ustalenia tego kto ponosi odpowiedzialność za niedostarczony lub niekompletny list. Zwalnia to nadawcę z konieczności jego ponownego nadania z powodu braku dowodów na jego niedostarczenie lub kradzież zawartości.