Jak długo będę czekać na dostawę zamówionego towaru?

Jak długo będę czekać na dostawę zamówionego towaru?

Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na powyższe pytanie. Składa się na to kilka czynników a bardzo dużo zależy od wybranej przez Klienta opcji dostawy.

Jako sklep z dużym doświadczeniem, dysponujący zapleczem logistycznym, umowami z przewoźnikami i przede wszystkim oferujący produkty będące na stanie magazynowym jesteśmy w stanie zagwarantować naszym Klientom wysyłkę w czasie do 24h w dni robocze.

Przesyłki kurierskie, do paczkomatów, listy polecone priorytetowe i paczki priorytetowe Poczty Polskiej dostarczane są w czasie od 24 do 48 godzin w dni robocze. Opóźnienia są sporadyczne i mogą występować w okresach świątecznych i wakacyjnym dlatego w tym czasie odradzamy zakupy na "ostatnią chwilę".

Dostarczenie zwykłych przesyłek a w szczególności listów nierejestrowanych w tym priorytetowych może trwać nawet do kilku dni.

Listy nierejestrowane nie są ewidencjonowane i Poczta Polska nie ponosi odpowiedzialności w przypadku ich niedostarczenia do adresata. Nadawca jak i odbiorca nie ma możliwości reklamowania listu w przypadku jego zagubienia jak i kradzieży zawartości.

Takie przypadki zdarzają się bardzo rzadko ale uprzedzamy o istnieniu takiego ryzyka ponieważ w przypadku zaistnienia takiej sytuacji nie ma możliwości ustalenia tego kto ponosi odpowiedzialność za niedostarczony lub niekompletny list. Zwalnia to nadawcę z konieczności jego ponownego nadania z powodu braku dowodów na jego niedostarczenie lub kradzież zawartości.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij