Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Nadawanie paczek bezpośrednio do paczkomatów 24/7

 

 

Czy wszystkie Paczkomaty 24/7 obsługują usługę bezpośredniego nadawania?

 

 

Paczki można nadawać bezpośrednio do wszystkich maszyn będących w systemie Paczkomaty 24/7.

 

 

Czy paczkę nadaną bezpośrednio do Paczkomatu 24/7 można odebrać wyłącznie z Paczkomatu 24/7?

 

 

Paczka nadana przez Paczkomat 24/7 może być doręczona wyłącznie do Paczkomatu 24/7. Oznacza to odbiór paczki przez odbiorcę w Paczkomacie 24/7, w którym została nadana lub w każdym innym Paczkomacie 24/7 w kraju.

 

 

Jak nadać paczkę bezpośrednio do Paczkomatu 24/7?

 

 

Przygotowanie paczki do nadania przez Paczkomat 24/7 może nastąpić tylko przez aplikację Managera Paczek.

 

 

Ile mam czasu na przekazanie paczki do Paczkomatu 24/7 od momentu wygenerowania etykiety adresowej?

 

 

Każda przygotowana etykieta ma określoną ważność – 24h. Po tym okresie włożenie paczki do Paczkomatu 24/7 nie jest możliwe.

 

 

Czy paczkę przygotowaną do wysłania bezpośrednio do Paczkomatu 24/7 można nadać również w Oddziale InPost?

 

 

Paczka przygotowana do nadania w Paczkomacie 24/7 nie może zostać nadana w żadnym innym punkcie InPost. Paczkę można nadać wyłącznie za pośrednictwem Paczkomatu 24/7, który nadawca ma wybrany, jako główny w swoim profilu konta w Managerze Paczek. Nie można przygotowanej już paczki nadać poprzez inny Paczkomat 24/7.

 

 

Co zrobić jeśli Paczkomat 24/7, w którym chcę nadać paczkę nie działa?

 

 

Przypadek awarii Paczkomatu 24/7 należy zgłosić do infolinii technicznej (obecnie  czynna od godziny 6 do godziny 22), gdzie jest możliwość uzyskania wydłużenia czasu ponad założone 24h.

 

 

 

Kiedy pobierana jest opłata z mojego konta za paczkę nadaną bezpośrednio do Paczkomatu 24/7?

 

 

Środki z konta nadawcy ściągane są w momencie opłacenia etykiety do paczki.

 

 

Jak przygotować paczkę do nadania bezpośrednio w Paczkomacie?

 

 

Nadawca loguje się do swojego konta w Managerze Paczek. Przygotowuje paczkę identycznie jak do tej pory - zgodnie z dostępną instrukcją do Managera Paczek. Dodatkowo musi zaznaczyć opcję „nadanie w paczkomacie”. Po kliknięciu opcji nadania pojawia się informacja:
„Uwaga: Zamierzasz nadawać przesyłki w paczkomacie. Paczkomatem używanym domyślnie dla nadawania jest Twój paczkomat preferowany, który został zdefiniowany w profilu. Możliwe jest użycie dowolnego innego paczkomatu domyślnego. Należy w tym celu wybrać w profilu inny paczkomat preferowany z dostępnej listy.”

 

 

Co się stanie jeśli w Paczkomacie 24/7, w którym chcę zostawić paczkę nie będzie wolnej skrytki?

 

 

Jeżeli tak się zdarzy otrzymasz następujący komunikat:
Niestety w paczkomacie podstawowym nie ma w tej chwili miejsca do nadania przesyłki. Czy zgadzasz się, aby przesyłka została nadana w paczkomacie alternatywnym, wskazanym w Twoim profilu?

 

 

Jak nadać paczkę bezpośrednio do Paczkomatu 24/7?

 

 

Aby nadać paczkę bezpośrednio do Paczkomatu 24/7, nadawca udaje się do Paczkomatu 24/7, wybiera opcję nadawania paczek i postępuje zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu 24/7. Nadawca musi najpierw wprowadzić kod nadania, znajdujący się na etykiecie adresowej poniżej kodu kreskowego paczki, a następnie zeskanować lub wprowadzić ręcznie kod paczki. Otworzy się wtedy skrytka, w której należy umieścić paczkę. Po umieszczeniu paczki można nadać kolejne paczki, bądź wydrukować paragon potwierdzający nadanie paczki.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel