Darmowa dostawa od 500,00 zł

Nie otrzymałem zamówionego towaru, co jest tego powodem?

Nie otrzymałem zamówionego towaru, co jest tego powodem?

Sporadycznie zdarza się, że zamówione produkty nie docierają do naszych klientów. Oto najczęstsze powody tych niemiłych dla stron transakcji sytuacji.

- Błędnie podany adres. Niestety ale nieuwaga, roztargnienie, czasowy pobyt pod nowym adresem może być i bywa najczęstszym powodem braku dostawy i zwrotu przesyłki. Prosimy o dokładne wypełnianie adresu dostawy, podanie prawidłowego kodu, nazwy ulicy, numeru domu i mieszkania. W przypadku dostaw kurierskich niezwykle ważny jest nie tylko prawidłowy numer telefonu komórkowego ale również odbiór połączeń z nieznanych lub zastrzeżonych numerów telefonów.

- Awiza pocztowe to prawdziwa zmora. Listonosze nie mają obowiązku dostarczania przesyłek listowych. Awizowanie jest standardem ale informacje o tym, że przesyłka została awizowana nie zawsze trafia do skrzynki pocztowej. 

- Wybór najtańszych form dostawy. Zwykłe listy w tym listy priorytetowe czasami dostarczane są z dużym opóźnieniem i bywa również, że nie docierają do adresatów. To oszczędność obarczona ryzykiem. Proszę pamiętać o tym, że przesyłek nierejestrowanych nie można zareklamować. Nie ma możliwości udowodnienia przewoźnikowi, że zostały niedostarczone i wymagać od sprzedawcy ponownej dostawy towaru. Informujemy o tym przed wysyłką i sugerujemy możliwość zmiany formy dostawy.

- Zaginięcie przesyłki. Niezwykle rzadko zdarza się, że prawidłowo zaadresowana i nadana, zarejestrowana przesyłka nie dociera do odbiorcy. W takiej sytuacji nie pozostaje nic innego jak reklamacja przesyłki a po jej rozpatrzeniu oczekiwanie na ponowną dostawę. Prosimy o zrozumienie, że nie mamy możliwości przyspieszenia procedur reklamacyjnych. Reklamację możemy złożyć 14 dni roboczych po nadaniu przesyłki a odpowiedź otrzymujemy nawet po 30 dniach roboczych od jej złożenia.

- Brak towaru. Prowadzimy jednocześnie sprzedaż w sklepie stacjonarnym, internetowym i na portalu aukcyjnym, pomimo odświeżania stanów magazynowych i uaktualniania rezerwacji co 15 minut, sporadycznie dochodzi do sytuacji przypisania produktu więcej niż jednemu klientowi. Staramy się natychmiast informować telefonicznie klientów o zaistniałej sytuacji. Niestety nie zawsze udaje nam się nawiązać kontakt. Prosimy w takich sytuacjach o wyrozumiałość i podawanie w danych kontaktowych aktywnych numerów telefonów.

- Brak kontaktu. Zdarza się, że przed wysyłką towaru staramy się nawiązać kontakt z kupującym, brak tej możliwości może spowodować wstrzymanie lub rezygnację z realizacji zamówienia.

- Przeoczenie wpłaty. Niestety takie sytuacje, za które ponosimy pełną odpowiedzialność, również sporadycznie mają miejsce. Pomimo szczególnej uwagi nie zawsze udaje nam się uniknąć tego błędu a zdarza się, że bankowe wsteczne księgowania umieszczają wpłaty klientów na dalekich sprawdzonych już przez obsługę pozycjach.

pixelpixel