Darmowa dostawa od 500,00 zł

Paczki

 


Co mogę odbierać przez paczkomat 24/7?



W Paczkomacie 24/7 odbierać można wszystkie przedmioty, których nadawanie nie jest zabronione przepisami prawa lub wewnętrznym regulaminem. Oczywiście przesyłka musi spełniać kryteria wagi i wymiarów oraz musi być zabezpieczona na czas transportu. Wszystkie szczegóły, dotyczące przesyłek znaleźć można w regulaminie, który dostępny jest na stronie www.paczkomaty.pl

 

 

Czego nie można wysyłać przez Paczkomaty 24/7?

 

 

Niedopuszczalne jest umieszczanie w przesyłce: pieniędzy, papierów wartościowych, przedmiotów wartościowych (biżuterii, antyków, dzieł sztuki itp.) broni, amunicji i innych materiałów wybuchowych lub łatwopalnych, mogących spowodować zagrożenie dla zdrowia, życia ludzkiego lub szkody majątkowe, narkotyków i substancji psychotropowych, artykułów szybko psujących się i wymagających szczególnych warunków transportu, zwierząt i roślin, a także innych przedmiotów, których przewóz zabroniony jest na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Powyższe wyliczenie nie ma charakteru wyczerpującego, a InPost zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia przesyłki, zawierającej inne przedmioty niebezpieczne.

 

 

Jak często paczki są doręczane do Paczkomatu 24/7?

 

 

Paczki są doręczane do Paczkomatów 24/7 codziennie w dni robocze.
   

 

Czy jest ustalona minimalna waga przesyłki?     

 

 

Minimalna waga przesyłki w paczkomatach wynosi 50 gramów.

 

 

Jaka jest dopuszczalna waga przesyłek?

 

 

Dopuszczalna maksymalna waga przesyłki w Paczkomatach 24/7 wynosi 12 kilogramów.

 

 

Kto może nadawać przesyłki dostarczone do paczkomatu 24/7?

 

 

Usługa nadania przesyłki do Paczkomatu 24/7 dostępna jest zarówno dla firm, które zintegrowały się z systemem Paczkomaty 24/7 jak i dla indywidualnych Klientów, którzy założyli konto na stronie www.paczkomaty.pl.

 

 

Jakie przesyłki można nadać za pośrednictwem Paczkomatu 24/7?

 

 

Za pośrednictwem Paczkomatów 24/7 można wysyłać wszystkie rzeczy, których przesyłanie nie jest zabronione przepisami prawa lub wewnętrznym regulaminem firmy InPost. Oczywiście przesyłka musi spełniać kryteria wagi i wymiarów oraz musi być zabezpieczona na czas transportu.

 

W jakim czasie od nadania moja paczka znajdzie się w Paczkomacie 24/7?

 

 

Maksymalny termin dostarczenia paczek do Paczkomatów 24/7 to 2 dni robocze od momentu nadania.

 

 

Czy przesyłki nadawane za pośrednictwem Paczkomatów 24/7 można ubezpieczyć?

 

 

Przesyłki doręczane za pośrednictwem Paczkomatu 24/7 mogą być za dodatkową opłatą ubezpieczone do następującej kwoty: 100 zł, 250 zł, 500 zł, 1000 zł, 2000 zł i 5000zł.

 


Co zrobić, gdy paczka jest za duża do Paczkomatu 24/7?

 

 

Paczki, przekraczające maksymalne wymogi wielkościowe, można wysłać przez InPost tradycyjną usługą wysłania paczek. Więcej szczegółów można znaleźć tutaj.

 

 

Czy do jednej skrytki mogą być dostarczone dwie paczki?

 

 

Do jednej skrytki możemy dostarczyć tylko jedną paczkę.

 

 

Jak się dowiem o dostarczeniu paczki do Paczkomatu 24/7?

 

 

W momencie włożenia paczki do Paczkomatu przez kuriera InPost system informatyczny wyśle powiadomienie SMS-em i e-mailem z informacją, że paczka oczekuje na odbiór. Informacje zawierać będą numer przesyłki, numer Paczkomatu 24/7, adres paczkomatu oraz kod odbioru potrzebny do odebrania paczki.

 


Ile jest czasu na odebranie paczki od momentu otrzymania powiadomienia o jej doręczeniu do Paczkomatu 24/7?  

 

 

Od momentu włożenia paczki do skrytki w Paczkomacie 24/7 paczka oczekuje na odbiór przez 3 dni. Po tym okresie przesyłkę będzie można odebrać w najbliższym Oddziale InPost przez 11 dni. Listę oddziałów InPost, z których można odebrać i w których można nadać paczki znajdziesz tutaj.

 


Czy dostanę przypomnienie o odbiorze paczki?

 

 

InPost prześle przypomnienie SMSem i e-mailem po drugim dniu roboczym od momentu doręczenia paczki do Paczkomatu 24/7.

 

 

Jakie są formy płatności za przesyłki doręczane za pośrednictwem Paczkomatów 24/7?

 

 

Za przesyłkę można zapłacić kartą kredytową, lub przelewem elektronicznym. W przypadku płatności za pobraniem, opłaty należy dokonać gotówką w punkcie zlokalizowanym przy Paczkomacie 24/7. Opcja płatności za pobraniem zostanie uruchomiona w późniejszym terminie.

 

 

Gdzie należy zapłacić, jeżeli zamówiona została paczka za pobraniem?

 

 

Wszystkie paczkomaty zlokalizowane są na terenie obiektów otwartych całą dobę. Są to między innymi: stacje benzynowe, supermarkety, parkingi strzeżone 24h, stacje LPG. Tam właśnie można dokonać płatności w specjalnie oznaczonych kasach.

 

 

Czy paczkę w moim imieniu może odebrać inna osoba, dysponująca kodem otrzymanym w SMS-ie lub e-mailu?

 

 

Paczkę w Twoim imieniu może odebrać inna osoba, musi jednak dysponować kodem otrzymanym przez adresata za pośrednictwem sms lub e-mail oraz numerem telefonu, jaki został podany w systemie Paczkomaty 24/7. W takim przypadku Klient ponosi pełną odpowiedzialność za przekazanie treści wiadomości osobom trzecim.

 

 

Kiedy przesyłki są przekazywane z powrotem do Nadawcy?

 

 

Paczki przechowywane są w Paczkomacie 24/7 przez okres 3 dni. Po tym okresie przez kolejnych 11 dni są do odbioru w Oddziale InPost, a następnie przekazywane są do nadawcy.
   


Otrzymałem/-am e-maila z wiadomością, że moja przesyłka została zarejestrowana. Minęły 2 dni, a przesyłki nie otrzymałem/-am.

       

 

Wygenerowanie/przygotowanie etykiety na paczkę nie jest równoznaczne z fizycznym nadaniem paczki. Jest to wyłącznie informacja, że nadawca przygotował przesyłkę i jest ona gotowa do wysyłki. Czas 2 dni roboczych na dostarczenie przesyłki do Paczkomatu 24/7, liczy się od fizycznego przekazania przesyłki do Oddziału InPost i zarejestrowaniu jej w systemie śledzenia przesyłek.

 

 

Dlaczego nie otrzymałem/-am powiadomienia SMS/E-mail o dostarczeniu przesyłki?

 

 

Brak wiadomości SMS o dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu 24/7 może wynikać z błędnego podania numeru telefonu. Brak e-mail może być spowodowane tym, że Twoja poczta elektroniczna pomyłkowo zaliczyła go do spamu. Jeżeli tak się stało, poinformuj nas o tym, pisząc na adres: pomoc@paczkomaty.pl opisując krótko zaistniałą sytuację (podaj Paczkomat 24/7, który wybrałeś, datę zdarzenia etc). Jeżeli brak komunikacji wynikał z błędnego numeru telefonu dokonaj jego edycji, logując się do swojego profilu na stronie www.paczkomaty.pl.

Kod odbioru paczki z Paczkomatu można odzyskać równiez logując się do Managera Paczek. Należy wybrać zakładkę Do Ciebie po lewej stronie aplikacji. Następnie należy zaznaczyć paczkę (podświetlic ją). Napis odzyskaj kod zmieni kolor z czerwonego na czarny. Należy wybrać przycisk Odzyskaj kod i w okienku pojawi się numer paczki i kod otwarcia.

Jeśli to nie przyniesie rezultatu należy skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem 0801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 012 619 98 99 (dla telefonów komórkowych). Infolinia czynna jest w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.

 

 

Ile kosztuje wysłanie przesyłki Paczkomatem 24/7?


 

Zależnie od rozmiaru przesyłki: rozmiar A - 6,99 zł, rozmiar B - 8,99 zł i rozmiar C - 11 ,99 zł. Podane ceny są cenami brutto. Jest to oferta promocyjna ważna do 31.12.2009 r.

 

 

Jak zgłosić reklamację przesyłki?

 

 

Reklamację przesyłki można zgłosić przez: Managera Paczek, formularz reklamacyjny, bezpośrednio na panelu Paczkomatu 24/7, składając reklamację, gdy stan odebranej przesyłki budzi zastrzeżenia, bądź telefonicznie kontaktując się z Działem Reklamacji dostępnym od poniedziałku do piątku (od 8 do 18) pod numerem telefonu 0 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 012 619 98 99 (dla telefonów komórkowych).

 

 

Co zrobić jeśli przesyłka z e-sklepu nie została doręczona do Paczkomatu 24/7?

       

 

Jeśli przesyłka nie została doręczona do Paczkomatu 24/7 sprawdź jej status, korzystając z funkcji śledzenia paczek, bądź aplikacji Manager Paczek. Jeśli jej status budzi Twoje wątpliwości, zgłoś reklamację.

 

 

Jak odzyskać kod otwarcia skrytki Paczkomatu 24/7?

       

 

Jeśli skasowałeś SMS z kodem otwarcia skrytki, a nie masz dostępu do swojej skrzynki pocztowej, na którą został wysłany e-mail z numerem przesyłki oraz kodem otwarcia skrytki możesz odzyskać kod przez aplikację Managera Paczek. Po zalogowaniu się do Managera Paczek należy wybrać zakładkę "Do Ciebie" po lewej stronie aplikacji. Następnie należy zaznaczyć paczkę (podświetlic ją). Napis odzyskaj kod zmieni kolor z czerwonego na czarny. Należy wybrać przycisk Odzyskaj kod i w okienku pojawi się numer paczki i kod otwarcia.

Jeśli to nie przyniesie rezultatu należy skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem 0801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 012 619 98 99 (dla telefonów komórkowych). Infolinia czynna jest w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.

 

 

Jak mogę śledzić paczki?

       

 

Paczki można śledzić za pośrednictwem strony internetowej oraz logując się do aplikacji Manager Paczek. Wystarczy wpisać kod nadawczy, a na ekranie pojawi się status doręczenia wybranej przesyłki.

 

 

Co się stanie jeśli odbiorca nie odbierze paczki?       

 

 

Jeżeli odbiorca nie odbierze paczki w ciągu 3 dni od wysłania powiadomienia, trafia ona do najbliższego Oddziału InPost, gdzie przez 11 dni bedzie czekała na odbiór. W przypadku nieodebrania jej przez Odbiorcę w ciągu 14 dni od momentu doręczenia przesyłki do Paczkomatu 24/7 InPost zwraca przesyłkę Nadawcy na jego koszt pobierając od niego opłatę równą kwocie pobranej za nadanie tej Przesyłki.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel