Nie otrzymałem zamówionego towaru, co jest tego powodem?
Sporadycznie zdarza się, że zamówione produkty nie docierają do naszych
klientów. Oto najczęstsze powody tych niemiłych dla stron transakcji
sytuacji.
- Błędnie podany adres. Niestety ale nieuwaga,
roztargnienie, czasowy pobyt pod nowym adresem może być i bywa
najczęstszym powodem braku dostawy i zwrotu przesyłki. Prosimy o
dokładne wypełnianie adresu dostawy, podanie prawidłowego kodu, nazwy
ulicy, numeru domu i mieszkania. W przypadku dostaw kurierskich
niezwykle ważny jest nie tylko prawidłowy numer telefonu komórkowego ale
również odbiór połączeń z nieznanych lub zastrzeżonych numerów
telefonów.
- Awiza pocztowe to prawdziwa zmora. Listonosze nie
mają obowiązku dostarczania przesyłek listowych. Awizowanie jest
standardem ale informacje o tym, że przesyłka została awizowana nie
zwsze trafia do skrzynki pocztowej.
- Wybór najtańszych form
dostawy. Zwykłe listy w tym listy priorytetowe czasami dostarczane są z
dużym opóźnieniem i bywa również, że nie docierają do adresatów. To
oczszędność obarczona ryzykiem. Proszę pamiętać o tym, że przesyłek
nierejestrowanych nie można zareklamować. Nie ma możliwości udowodnienia
przewoźnikowi, że zostały niedostarczone i wymagać od sprzedawcy
ponownej dostawy towaru. Informujemy o tym przed wysyłką i sugerujemy
możliwość zmiany formy dostawy.
- Zaginięcie przesyłki. Niezwykle
rzadko zdarza się, że prawidłowo zaadresowana i nadana, zarejestrowana
przesyłka nie dociera do odbiorcy. W takiej sytuacji nie pozostaje nic
innego jak reklamacja przesyłki a po jej rozpatrzeniu oczekiwanie na
ponowną dostawę. Prosimy o zrozumienie, że nie mamy możliwości
przyspieszenia procedur reklamacyjnych. Reklamację możemy złożyć 14 dni
roboczych po nadaniu przesyłki a odpowiedź otrzymujemy nawet po 30
dniach roboczych od jej złożenia.
- Brak towaru. Prowadzimy
jednocześnie sprzedaż w sklepie stacjonarnym, internetowym i na portalu
aukcyjnym, pomimo odświeżania stanów magazynowych i uaktualniania
rezerwacji co 15 minut, sporadycznie dochodzi do sytuacji przypisania
produktu więcej niż jednemu klientowi. Staramy się natychmiast
informować telefonicznie klientów o zaisniałej sytuacji. Niestety nie
zawsze udaje nam się nawiązać kontakt. Prosimy w takich sytuacjach o
wyrozumiałość i podawanie w danych kontaktowych aktywnych numerów
telefonów.
- Brak kontaktu. Zdarza sę, że przed wysyłką towaru
staramy się nawiązać kontakt z kupującym, brak tej możliwości może
spowodować wstrzymanie lub rezygnację z realizacji zamówienia.
-
Przeoczenie wpłaty. Niestety takie sytuacje, za które ponosimy pełną
odpowiedzialność, również sporadycznie mają miejsce. Pomimo szczególnej
uwagi nie zawsze udaje nam się uniknąć tego błędu a zdarza się, że
bankowe wsteczne księgowania umieszczeją wpłaty klientów na dalekich
sprawdzonych już przez obsługę pozycjach.