Paczkomaty
Paczkomaty 24/7 to system skrytek pocztowych, podobnych w obsłudze do bankomatów, w których możliwy jest odbiór przesyłki o dowolnej, dogodnej dla adresata porze, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Osoba kupująca towary przez Internet – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu 24/7 - otrzyma powiadomienie SMS i e-mail z kodem odbioru. Na panelu Paczkomatu 24/7 należy wpisać numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, aby skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzyła się.
Odbiór zakupów dokonanych on-line możliwy jest 24h/7, bez kolejek, w dowolnym czasie i dogodnej lokalizacji.
Zalety paczkomatów:
wygodne odbieranie paczek z paczkomatów bez oczekiwania w kolejce, zbędnych dokumentów, takich jak awizo, czy dowód osobisty
dostępność paczkomatów 24h/7 – niezależność od kurierów, czy godzin otwarcia punktów pocztowych, samodzielne decydowanie o porze i lokalizacji odbioru paczki
doręczenie przesyłki do Paczkomatu 24/7 w ciągu 2 dni roboczych od dnia nadania
powiadomienie o oczekującej paczce w Paczkomacie 24/7 w formie wiadomości e-mail i SMS
atrakcyjna cena usługi - koszty przesyłki już od 6,99 zł brutto
stały monitoring kamer wideo, gwarantujący bezpieczeństwo przesyłek w Paczkomatach 24/7
Paczkomaty 24/7 to innowacyjne rozwiązanie korzystne nie tylko dla Klientów, ale również dla sklepów internetowych. Nowa usługa gwarantuje podmiotom gospodarczym, oferującym zakupy on-line, szybki i wygodny odbiór paczek przez ich Klientów przy zachowaniu konkurencyjnej ceny. Podkreśla jednocześnie elastyczność i innowacyjność e-sklepu, który wprowadza nowoczesne rozwiązania będące ułatwieniem dla konsumentów.
Każdy paczkomat składa się z 76 skrytek w 3 rozmiarach. Podstawową usługą, świadczoną w zakresie projektu Paczkomaty 24/7, jest odbiór paczek. Usługi dodane obejmują ponadto płatne ubezpieczenie przesyłki oraz opcję odbioru paczki za pobraniem.
W ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w paczkomacie. Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem, że paczka jest już w skrytce i będzie miał 3 dni na odebranie przesyłki. Będzie mógł to zrobić o dowolnej porze dnia czy nocy.
Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym będzie dostarczona paczka, Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciagu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu 24/7, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na jego koszt, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki.
Lista oddziałów InPost, z których można odebrać paczki